Το κοινωνικό δίκτυο Χωρίς Μεσάζοντες, δημιουργήθηκε την άνοιξη του 2012, έχοντας τις ρίζες του στην ιδέα αρκετών συμπολιτών μας, να να προβούν στην πώληση προϊόντων, απ' ευθείας από τον παραγωγό, στον καταναλωτή, αποφεύγοντας έτσι τους μεσάζοντες μεγαλεμπόρους και τα υπερβολικά, και χωρίς λόγο κόστη.
Μέσα από την κοινότητα αυτήν, δίνεται σε όλους τους παραγωγούς η ευκαιρία να προωθήσουν τα προϊόντα τους, άμεσα, ανέξοδα και απ' ευθείας στον καταναλωτή, που με την σειρά του θα λαμβάνει προϊόντα Ελληνικά, αρίστης ποιότητας, και πάντα σε τιμές πολύ φθηνότερες από ότι στην αγορά, ξέροντας πλέον οτι αγοράζει απ' ευθείας από τον παραγωγό.
Οι βασικοί στόχοι είναι οι εξής:
* Οι Έλληνες παραγωγοί να προωθήσουν τα αρίστης ποιότητας εγχώρια προϊόντα τους, τα οποία τα τελευταία χρόνια, αντικαθίστανται με αγνώστου προελεύσεως και ποιότητας προϊόντα εισαγωγής, σε κατά πολύ υψηλότερες τιμές, με αποτέλεσμα τα Ελληνικά προϊόντα να μένουν αδιάθετα και να σαπίζουν στα χωράφια.
*Ο Έλληνας καταναλωτής, ιδιαίτερα στις μεγαλουπόλεις, να βρει προϊόντα αγνά, προϊόντα που συνήθως ούτε καν υπάρχουν στα σουπερ μαρκετς, πάντα Ελληνικά και το βασικότερο, σε τιμές χονδρικής.
* Η γνωριμία, παραγωγών και καταναλωτών, με έναν δεσμό φιλίας, και μέσω αυτού οι αγορές να γίνονται χωρίς άγχος, πάντα στην ώρα τους και το βασικότερο, υγιεινά και με ασφάλεια.
Μέσα από την κοινότητα αυτήν, δίνεται σε όλους τους παραγωγούς η ευκαιρία να προωθήσουν τα προϊόντα τους, άμεσα, ανέξοδα και απ' ευθείας στον καταναλωτή, που με την σειρά του θα λαμβάνει προϊόντα Ελληνικά, αρίστης ποιότητας, και πάντα σε τιμές πολύ φθηνότερες από ότι στην αγορά, ξέροντας πλέον οτι αγοράζει απ' ευθείας από τον παραγωγό.
Οι βασικοί στόχοι είναι οι εξής:
* Οι Έλληνες παραγωγοί να προωθήσουν τα αρίστης ποιότητας εγχώρια προϊόντα τους, τα οποία τα τελευταία χρόνια, αντικαθίστανται με αγνώστου προελεύσεως και ποιότητας προϊόντα εισαγωγής, σε κατά πολύ υψηλότερες τιμές, με αποτέλεσμα τα Ελληνικά προϊόντα να μένουν αδιάθετα και να σαπίζουν στα χωράφια.
*Ο Έλληνας καταναλωτής, ιδιαίτερα στις μεγαλουπόλεις, να βρει προϊόντα αγνά, προϊόντα που συνήθως ούτε καν υπάρχουν στα σουπερ μαρκετς, πάντα Ελληνικά και το βασικότερο, σε τιμές χονδρικής.
* Η γνωριμία, παραγωγών και καταναλωτών, με έναν δεσμό φιλίας, και μέσω αυτού οι αγορές να γίνονται χωρίς άγχος, πάντα στην ώρα τους και το βασικότερο, υγιεινά και με ασφάλεια.